vaktmester andersen

Om oss

Det er en entusiastisk gjeng på 30 medarbeidere som utgjør firmaet Vaktmester Andersen. Sammen har vi skapt et fremgangsrikt firma som stadig får nye oppdragsgivere. Vi er stolte av yrket vårt, og føler at vi er en del av en solid yrkestradisjon som utfører et skikkelig håndverk etter god norsk standard.

Mange assosierer firmanavnet Vaktmester Andersen med Skomaker Andersen eller Snekker Andersen. Det synes vi er hyggelig, og selvfølgelig litt morsomt. Navnet kan knyttes til en tid der vaktmesteren alltid var tilstede, og var en viktig person med sin fagkunnskap og sitt trygge vesen.

Vi ønsker å føre den tradisjonen videre, på en måte som er tilpasset vår tid. Hjelpsomhet og personlig service er kjerneverdier for oss, selv om vi er en svært moderne bedrift med alt av mekaniske, tekniske og elektroniske hjelpemidler.

Velger du oss, får du en samarbeidspartner som kjenner dine behov og arbeider ut fra en tilsynsplan som vi har utformet sammen.

V-M Andresen juni15_492

Jens Erik Thesen
Daglig leder

V-M Andresen juni15_518

Grethe Tasigtil
Sekretær

tgr-nett

Thord Grime
Salgs- og markedssjef

Historie

Geir Andersen startet firmaet Vaktmester Andersen høsten 1996, og er fremdeles eier av selskapet.

Selskapet har hatt en solid utvikling, og er i dag ett av de ledende innen eiendomsdrift i Oslo og omegn.

GeirAndersen

Geir Andersen forteller:

Tanken den gang var å starte et firma som utførte vaktmestertjenester bedre og mer bevisst enn de etablerte aktørene på markedet. Vaktmesterbransjen var preget av mange «cowboyer» og det var en tung jobb de første årene å sørge for at firmaet ble tatt seriøst.

Mye arbeid ble lagt ned i å snakke med oppdragsgivere om deres behov, og lære hva de trenger av bistand. Ikke bare på det tekniske området, men også når det gjelder rådgivning og oppfølging utover det som er ren drift av eiendommen

De ansatte har vært helt avgjørende for firmaets posisjon og fremgang. Vi har hele tiden sett det som svært viktig å ha medarbeidere som er dedikerte til oppgavene, som tar ansvar og som er flinke til å snakke med styreleder, styremedlemmer og ikke minst beboerne om forhold i eiendommen.

Oppdragsgiveren skal være trygg på at når det kommer en ansatt fra oss til eiendommen, så blir oppgavene fulgt opp på en seriøs måte.

Det har også vært veldig viktig for oss å finne frem til gode leverandører. Vi skal tross alt sette navnet vårt på tjenester vi formidler også, og det kan fort slå tilbake på oss dersom ikke leverandørene følger opp og gjør godt arbeid. Når det kommer en rørlegger, en elektriker eller en annen leverandør som har blitt rekvirert av oss, så skal du være sikker på at arbeidet blir utført på en skikkelig måte.

Jeg ønsker deg velkommen til Vaktmester Andersen, og jeg håper du velger oss som leverandør av vaktmester-, renhold- eller håndverkstjenester.

Vi skal gjøre vårt ytterste for at du blir fornøyd med valget!

Visste du at?

Vi kun bruker egne ansatte til trappevask – ingen underleverandører

Mange renholdsfirmaer bruker underleverandører. Dermed blir det ekstra vanskelig for kundene å være sikre på at det blir innbetalt mva. og skatter. I følge skattebetalingsloven § 4-1 (2) er kundene medansvarlige. Se vår sertifisering ved å trykke på denne linken.

Les mer

Kontakt oss for tilbud

Ønsker du en gratis, uforpliktende konsultasjon for å finne ut hvilken løsning som passer best for din eiendom? Vi gir deg en profesjonell vurdering av hvilke tjenester du har behov for, og hvor mye det vil koste. Kontakt oss via skjemaet.

Du kan også ringe oss direkte:
22 38 92 92